Tilskuerinfo før Brøndby-kampen Skrevet d. 17/09 2019

Vores pokaleventyr fortsætter når superligaholdet fra Brøndby IF gæster Hancock Arena. Før kampen skal spilles, har vi samlet lidt praktiske informationer til alle jer, der påtænker at ligge vejen forbi til pokalopgøret.

Dato og tidspunkt
Den 25 september
KL. 19.30 (Indgangene åbnes kl. 18.00)

Billetpriser:
Voksne 120 - kr. inkl. kampprogram
Pensionister og studerende 70 - kr. inkl. kampprogram
Børn til og med 14 år gratis adgang (Sponseret af Skive Kommune)

Salgsinfo:
Billetter sælges kun ved indgangen.
Betaling med kontanter eller mobilepay.

OBS: Det er ikke muligt at benytte fribilletter, sæsonkort eller medlemskort til kampen, da opgøret mod Brøndby IF ikke tæller som almindelig turneringskamp.

Parkeringsoversigt for Hancock Arena:

Hjemmepublikum bedes benytte parkeringspladsen ved Søndercenteret og benytte indgangen nedenfor Skive Museum.

Udebanepublikum bedes parkere langs Engvej (ved Danske Fragtmand og Euromaster) og skal benytte indgangen samme sted.

Handicapparkering er bag ved Hancock Arena, med indgang fra Engvej (Handicapledsager har gratis adgang til kampen).

For øvrige spørgsmål før kampen kontakt vores Sponsor- og Eventchef, Preben Mouritsen.
Mail: pm@sik-elite.dk elller telefon 28 62 36 79