Nye hovedsponsorer: Vores hjerte banker for SIK Skrevet d. 22/03 2018

Skive IK Elite har allieret sig med to ”nye” hovedsponsorer, entreprenørfirmaet Kaj Ove Madsen A/S og transportsfirmaet Stykgodscenteret A/S, efter at Spar Nord har meddelt at de ikke længere ønsker at være hovedsponsor for Skive IK Elite A/S og samtidig lægge navn til Skive Stadion.
De to lokale firmaer, entreprenørfirmaet Kaj Ove Madsen A/S og transportsfirmaet Stykgodscenteret A/S, har hidtil været elite-partnere i klubben, men har besluttet at opgradere deres sponsorater til at være hovedsponsorer i Skive IK Elite A/S.
De to selskaber indgår en 2-årig aftale med klubben og håber, at det er første skridt på vejen til at skabe en større gruppe af fælles hovedsponsorer, der kan øge interessen for divisionsfodbolden i Skive og være med til at brande Skive.
- Det er ikke nyt for os at støtte Skive IK gennem et sponsorat, men ved at skifte til hovedsponsor, skal vi havde lidt flere penge op af lommen, sagde Michael Madsen fra Stykgodscentret Skive A/S, da den nye sponsoraftale blev offentliggjort.
Han blev suppleret af direktør Martin Finderup fra Kaj Ove Madsen A/S, der udtrykte sin tilfredshed med, at to lokale virksomheder havde delt hovedsponsoratet op, og viser det lokale erhvervsliv nødvendigheden af at støtte egnens fodboldklub.
Både Martin Finderup og Michael Madsen sagde, at nu havde to lokale virksomheder vist vejen, og de håbede, at flere var klar til at følge trop.
- Ved at støtte idrætten er vi med til ikke blot at brande den pågældende klub, men også hele Skiveegnen, og det er vigtigt, sagde Michael Madsen.
Begge var også klar over at 2. divisions-spøgelset svæver over klubben
- Men vores hjerte banker for SIK og derfor støtter vi uanset om det hedder 1. division eller 2. division, fastslog Martin Finderup.