Ny sponsor i Skive IK Elite Skrevet d. 01/01 0001

Keld sørger for taget!!!

Skive IK Elite fortsætter med at udvide sponsor-nettet, og det nyeste skud på stammen er Håndværker Keld Forsberg fra Skive, der netop har skrevet under på et bronze-sponsorat med klubben.

Keld Forsberg - 48 år - driver på femte år et tagdækningsfirma med hjemsted i Skive, men med det meste af landet som arbejdsplads.

- Jeg laver en hel del for de to store byggefirmaer, Thomas Andersen og Knudsgaard, men har også en del opgaver for en række mindre firmaer blandt andet på Holstebro kanten, fortæller Keld Forsberg.

Den nye sponsor har givet sit firma det meget regelrette navn, Håndværker Keld Forsberg.

Han arbejder næsten udelukkende med tagsten, og det er både som renovering, reparation, udskiftning af tage, og ikke mindst nye huse og ejendomme.

Han påpeger, at han driver et énmands-firma, men har andre håndværkere, han kan trække på, når det brænder på.

Keld Forsberg, der er tidligere mangeårig førsteholdspiller i Ørslevkloster, lægger vægt på, at han gerne vil støtte det lokale idrætsliv, og at han meget gerne ser, at der fortsat vil være et 1.dvisionshold i fodbold i Skive.

- Jeg kan komme med en lille skilling, og det vil være guld værd, hvis mange andre gjorde det samme, siger Keld Forsberg.