SIK forlænger med Bonde Skrevet d. 09/07 2019

Skive IK har forlænget kontrakten med Mathias Bonde. Den alsidige spiller, der kom til klubben i sidste sæson, fortsætter således i den gule og blå trøje i NordicBet ligaen.

Parterne er blevet enige om en kontraktforlængelse frem til sommeren 2020. Sportschef Rasmus Brandhof er glad for at Bondes underskrift og at den 21-årige venstreback fortsætter hos Skibonitterne endnu en sæson.

- Mathias har et rigtig stort uforløst potentiale, som vi har en tro på at vi kan få forløst her i Skive IK. Mathias dækker flere pladser på banen og har et rigtig godt venstre ben, som vi håber at få set rigtig meget i den kommende sæson, lyder det fra Brandhof.

Bonde har indtil videre spillet 29 kampe for skibonitterne, og var også manden bag årets mål i 2. division i kampen den 27. oktober 2018 mellem Skive IK og Jammerbugt på Hancock Arena.

- Mathias har overbevist os så meget om sine kvaliteter, at vi ønsker at forlænge aftalen med ham. Heldigvis er interessen for et forlænget samarbejde gensidig, og det glæder os da han også i dagligdagen, er en spiller der bidrager til holdet både på og udenfor banen. Forlængelsen af kontrakten er resultatet af fokuseret arbejde fra Bondes side, og vi ser frem os til at se mere i den retning på højere niveau, siger sportschef Rasmus Brandhof.

Navn: Mathias Bonde
Født: 31. marts 1998