MULTIMONTAGE fortsætter som Sølv-Sponsor i Skive IK Skrevet d. 02/01 2020

Multimontage fortsætter som sponsorat i SIK i 2020.

Det er vi i SIK selvfølgelig rigtig glade for, da Multimontage startede som ny sponsor i 1. april 2019 og nu har valgt at forsætte som Sølv-Sponsor i klubben.

Multimontage er en ægte succeshistorie som blev stiftet i Stoholm tilbage i 1991. Man startede helt fra nul og frem til i dag, hvor det er en solid virksomhed med dygtige medarbejdere. Langt den overvejende del er kvalitetsbevidste elementmontører der besidder mange års erfaring om diverse montage. Aktiviteterne har gennem årene været støt stingende, og i dag er Multimontage en af de førende virksomheder indenfor montage. Virksomheden har stor fokus på det byggetekniske samt arbejdsmiljø, sikkerhed og kvalitetssikring. Gennem alle årene er det indehaver og administrerende direktør Per Jensen som har stået i spidsen for Stoholm firmaet.