Skive Fjernvarme fortsætter som Super-Sponsor i Skive IK Skrevet d. 26/12 2019

SIK er rigtig glad for at kunne melde ud, at Skive Fjernvarme ønsker at forsætte som sponsor i klubben i 2020.

Skive Fjernvarme a.m.b.a. har i dag 3.642 måleenheder og havde i 2018/19 et varmesalg på 113.409 MWh. Skive Fjernvarme driver og ejer det totale ledningsnet som består af 75 km hovedledning og 53 km stikledning.

Hvis man ønsker at skifte den gamle fjernvarmeveksler eller ønsker at skifte til fjernvarme, kan man med fordel lease fjernvarmeveksleren hos Skive Fjernvarme.

Der er tale om en ny og effektiv fjernvarmeveksler som er udstyret med vejrkompensering og energibesparende cirkulationspumpe. I leasingaftalen indgår et servicebesøg hvert 2. år inkl. nødvendige reservedele. Kontakt Skive Fjernvarme for yderlige information.

SIK glæder sig til at forsætte det gode samarbejde med Skive Fjernvarme i 2020.