JESPER HENRIKSEN FORLÆNGER Skrevet d. 08/08 2018

Midtbanespilleren Jesper Henriksen har forlænget kontrakten med Skive IK, så den gælder frem til nytår.

Siden sæsonen 12/13 har den arbejdsomme midtbanespiller Jesper Henriksen haft sin gang i Skive IK. Det har han også i det næste halve år, da han netop har underskrevet en aftale for resten af 2018.

– Vi glæder os over, at Jesper Henriksen har forlænget sin aftale med os. Han har været i klubben i mange år og er en rigtig Skive-dreng og betyder meget for kulturen i klubben, samt han har en god indvirkning på de unge spiller, siger sportschef Rasmus Brandhof.

Dermed er 25-årige Henriksen situation på plads, i den nærmeste fremtid, og han kan dermed fokusere på arbejdet med resten af holdet.

– Jesper dækker mange positioner og man får som regel altid en 100% indsats fra ham, når han spiller. Vi er rigtig glade for denne aftale og vi synes nu at truppen er helt klar til de spændende kampe der venter foran os, siger Rasmus Brandhof.

Jesper Henriksen har spillet over 100 kampe og scoret 19 mål for Skive IK.