Skive IK og Jysk Energi indgår ny aftale med fordele for hele klubben Skrevet d. 21/09 2018

Det er med stor glæde, at vi kan meddele, at Skive IK har indgået en SynergiSponsor aftale med Jysk Energi, der er et jysk energiselskab med hovedsæde i Holstebro.

Sponsor- og Eventchef, Lars Bræmer, kan med tilfredshed se på en ny aftale der giver klubbens mange trofaste frivillige, breddespillere, elitespillere, sponsorer og tilhængere en ny og unik måde for at støtte op omkring Skive IK.

Synergi aftalen med Jysk Energi betyder, at alle i og omkring klubben kan hjælpe Skive IK helt uden at det koster noget.

Aftalen virker nemlig på den måde, at Jysk Energi betaler en del af sin fortjeneste til Skive IK, hver gang der indgås en el-aftale med en virksomhed eller privat kunde, der ønsker at støtte Skiveegnens førende fodboldklub, Skive IK. Jysk Energi betragter nemlig Skive IK som en slags "salgskanal", og de omkostninger, der spares ved at Skive IK gør en del af forarbejdet, udbetales så til Skive IK.

Sponsor- og Eventchef, Lars Bræmer, giver med aftalen med Jysk Energi, alle medlemmer, sponsorer og alle andre omkring klubben muligheden for at opnå en besparelse på deres el-regning samtidigt med at klubben også støttes økonomisk.

Når en privatkunde gennem Skive IK laver en aftale med Jysk Energi, modtager klubben en årlig godtgørelse fra Jysk Energi. Den forventede besparelse tilfalder kunden selv.

Hvis en virksomhed tegner en aftale med Jysk Energi, modtager klubben ligeledes en godtgørelse og skulle virksomheden på sigt energioptimere og dermed få en lavere udgift, vil Jysk Energi udbetale en del af den opnåede besparelse til klubben.

Kort sagt har alle parter mulighed for at profitere af aftalen. Jeg håber, at vi gennem vores store netværk kan samle 300 kunder, som vil skifte over til Jysk Energi og dermed sikre 30.000 kr. årligt til klubben, slutter Sponsor- og Eventchef, Lars Bræmer.

Læs mere på jyskenergi.dk som privat og virksomhed. Udfyld formularen som privat, så tager Jysk Energi hånd om resten. Virksomheder skal kontakte Jysk Energi telefonisk på 96 10 66 77 eller se mulighederne på synergisponsor.dk